Σήμερα, Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022, υποβλήθηκε ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα της Ευρωπαϊκής Αποστολής των πόλεων, η πρόταση του Δήμου Καλαμάτας, για ένταξη στο Δίκτυο των 100 Κλιματικά Ουδέτερων και Έξυπνων πόλεων της Ε.Ε. έως το 2030.

Η πρόταση αποτελεί προϊόν της ευρείας συμμετοχής φορέων και πολιτών της Καλαμάτας, καθώς και αποτέλεσμα της συνεργασίας του Δήμου με Πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα, φορείς του ιδιωτικού τομέα, επαγγελματίες στους τομείς της ενέργειας, των κατασκευών, των μεταφορών, κ.ά..

Την προσεχή Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022 και ώρα 19:00, στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση της πρότασης του Δήμου. Η τελετή θα μεταδοθεί μέσω Live Streaming από την ιστοσελίδα (Kalamata.gr) και τους επίσημους λογαριασμούς του Δήμου στα κοινωνικά δίκτυα. Στην τελετή θα υπάρξει -μεταξύ άλλων- τοποθέτηση από υψηλόβαθμα στελέχη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και στελέχη του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

More Stories
Μεσσήνη: Συνελήφθη 37χρονος που ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία
Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων στο πρώτο πεντάμηνο του 2026
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο