Επτά κούτες με τρόφιμα (202 τεμάχια συνολικού βάρους 115 κιλών) συγκέντρωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του 1ου Γυμνασίου Σπάρτης από την εξαργύρωση των κουπονιών της ανακύκλωσης των μηνών Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου.
Τα τρόφιμα παραδόθηκαν στον διευθυντή του Ασύλου Ανιάτων Σπάρτης «Ο Άγιος Παντελεήμων», πατέρα Νικόλαο Τσέτσεκα.

More Stories
Συνάντηση με τον Διοικητή του ΟΠΕΚΑ Επαμεινώνδα Ατσαβέ στο Διοικητήριο Π.Ε. Λακωνίας
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Νέες εγκρίσεις έργων από την Περιφερειακή Επιτροπή Πελοποννήσου-Προσωρινός ανάδοχος για την αποκατάσταση των ΧΑΔΑ «Πλάτωμα» και «Σπαρτέας»