Ανακοινώνεται ότι , στη συνεδρίαση που έγινε την Τρίτη 19-11-2024 στα γραφεία της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας, συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του σωματείου για το συνδικαλιστικό έτος 2024-2025 με την εξής σύνθεση:
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Σοφία Κανέλλου
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Σπύρος Σβερκούνος
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Ηλίας Λέκκας
ΤΑΜΙΑΣ: Γιάννης Τριπικέλης
ΟΡΓ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Βασίλης Χρισταράς
ΜΕΛΟΣ: Φωτεινή Βλάχου
ΜΕΛΟΣ: Δημήτρης Λούμπας

More Stories
Μοναδικές εικόνες στην Κόρινθο για την υποδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις (video-φωτο)
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι