Συνελήφθησαν, χθες (8.1.2025) το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου, -3- ημεδαπές, ηλικίας από 45, 17 και 22 ετών, αντίστοιχα και 17χρονος ημεδαπός, γιατί λίγο νωρίτερα αφαίρεσαν από κατάστημα σούπερ-μάρκετ διάφορα προϊόντα, τα οποία βρέθηκαν στην κατοχή τους και αποδόθηκαν.

More Stories
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα