Λόγω των έργων που πραγματοποιούνται στον αυτοκινητόδρομο “Ολυμπία Οδός” στο ύψος του Ισθμού της Κορίνθου, στην περιοχή της γέφυρας της παλαιάς εθνικής οδού από Κόρινθο προς Αθήνα, έχει δημιουργηθεί κυκλοφοριακή παράκαμψη.
Αυτή η κατάσταση προκαλεί σημαντική καθυστέρηση στα δρομολόγια από την Αργολίδα προς Αθήνα.
Τροποποιήσεις στάσεων
Για την αποφυγή περαιτέρω καθυστερήσεων, το ΚΤΕΛ Αργολίδας ανακοίνωσε ότι από τη Δευτέρα και μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών:
20:30
Τα δρομολόγια από Ναύπλιο και Άργος προς Αθήναδεν θα πραγματοποιούν στάση στον Ισθμό, με εξαίρεση τα παρακάτω δρομολόγια:
06:30
09:30
14:00
17:00 (16:30 κάθε Σάββατο και 17:30 κάθε Κυριακή)

More Stories
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα
«ΠΑΥΛΕΙΑ 2026»: Μνήμη Πάντων των εν Κορίνθω Διαλαμψάντων Αγίων, Υποδοχή Ιερών Λειψάνων στον Καθεδρικό Ι. Ναό του Αποστόλου Παύλου Κορίνθου