Ξεκίνησαν οι εργασίες βελτίωσης και συντήρησης στους επαρχιακούς δρόμους Κιάτο – Διμηνιό – Στύλια – Παναρίτι – Μάννα και Δερβένι – Ροζενά – Φενεός, έργο προϋπολογισμού 1.250.000 ευρώ.
Αυτοψία στην περιοχή έκανε ο αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Τάσος Γκιολής, συνοδευόμενος από στελέχη της Διεύθυνσης Τεχνικών Εργων, καθώς και τους προέδρους Μάννα Δ. Τζαβέλλα και Παναριτίου Α. Πιτσαδιώτη.


More Stories
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα