Κλειστό είναι αυτές τις ημέρες το δημαρχείο στους Μολάους του δήμου Μονεμβασίας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, το δημαρχείο θα παραμείνει κλειστό στις 17, 18 και 19 Μαΐου, επειδή βρέθηκε εργαζόμενος θετικός στον κορονοϊό.
Έγιναν όλες οι απαραίτητες ενέργειες, σύμφωνα με το πρωτόκολλο, και θα υπάρξει νέα ανακοίνωση.

More Stories
Συνάντηση με τον Διοικητή του ΟΠΕΚΑ Επαμεινώνδα Ατσαβέ στο Διοικητήριο Π.Ε. Λακωνίας
Νέες εγκρίσεις έργων από την Περιφερειακή Επιτροπή Πελοποννήσου-Προσωρινός ανάδοχος για την αποκατάσταση των ΧΑΔΑ «Πλάτωμα» και «Σπαρτέας»
Επιμελητήριο Λακωνίας: Να μην κλείσει το υποκατάστημα Τράπεζας στη Νεάπολη