Χωρίς ιδιαίτερες μεταβολές ο αριθμός των νοσηλευομένων στα δημόσια νοσοκομεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου λόγω covid-19.
Σύμφωνα με τα στοιχεί που γνωστοποίησε η αρμόδια υπηρεσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου, μέχρι το μεσημέρι της Τετάρτης 16 Ιουνίου υπήρχαν συνολικά 50 νοσηλείες και από αυτές οι δύο ήταν σε κρεβάτια της ΜΕΘ Κορίνθου.
Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν 7 νοσηλείες στο Άργος, 4 στο Ναύπλιο, 13 στην Τρίπολη, 8 στην Κόρινθο, 8 στη Σπάρτη και 10 στην Καλαμάτα.
Υπάρχει ύφεση και πτώση του αριθμού των νοσηλειών, ωστόσο, αυτό γίνεται με αργό ρυθμό.

More Stories
Βρέθηκαν φυσίγγια και γεμιστήρα στη θαλάσσια περιοχή “Καταράκτες” Λουτρακίου
Ναύπλιο: Εκτροπή και ανατροπή αυτοκινήτου – Τραυματίας νεαρός οδηγός (βίντεο)
Πολύ υψηλός κίνδυνος δασικής πυρκαγιάς στους νομούς Αργολίδας, Κορινθίας και Λακωνίας την Τετάρτη 2 Ιουλίου 2025