Σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, μέχρι το μεσημέρι της Πέμπτης 17 Ιουνίου 2021, είχαμε 44 συνολικά νοσηλείες.Απ΄ αυτές, δύο ήταν σε κρεβάτια στη ΜΕΘ Κορίνθου.
Πιο αναλυτικά: 6 νοσηλείες στο Άργος, 3 στο Ναύπλιο, 13 στην Τρίπολη, 7 στην Κόρινθο (2 σε ΜΕΘ), 6 στη Σπάρτη και 9 στην Καλαμάτα.

More Stories
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Δράση της παιδικής παχυσαρκίας στην Τρίπολη- «Υγιείς Συνήθειες ΣΗΜΕΡΑ, Υγιή παιδιά ΑΥΡΙΟ!»
Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη