Με λαμπρότητα και τηρουμένων των υγειονομικών πρωτοκόλλων, πανηγύρισε σήμερα, Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021, ανήμερα του Γενεθλίου της Θεοτόκου, ο Ιερός Ναός στα Γιαννιτσάνικα. Πλήθος πιστών προσήλθε προκειμένου να προσκυνήσει την Ιερή Εικόνα της Παναγίας της Δημιοβίτισσας, η οποία και ευρίσκεται για δεκαήμερο προσκύνημα στο ναό.
Τη Θεία Λειτουργία παρακολούθησε και ο Δήμαρχος της πόλης Θανάσης Βασιλόπουλος.


More Stories
Μεσσήνη: Συνελήφθη 37χρονος που ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία
Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων στο πρώτο πεντάμηνο του 2026
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο