Ο διοικητής του Νοσοκομείου Κορίνθου Γρηγόρης Καρπούζης σε συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα στην εκπομπή του Γιάννη Στεφανή στο Super FM 104.1, δήλωσε ότι στο Νοσοκομείο της Κορίνθου διασωληνώνονται νέοι άνθρωποι. Ένας νέος άνθρωπος μόλις 41 ετών Δικηγόρος από την Αθήνα που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Κορίνθου πέθανε. Επιπρόσθετα, κάνει έκκληση να εμβολιαστούν όλοι.
Στην Κόρινθο βρέθηκε ο διοικητής της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας, Γιάννης Καρβέλης. Επισκέφθηκε το Γενικό Νοσοκομείο, όπου και είχε επαφές με τους εργαζόμενους, αλλά και με τη διοίκηση και ενημερώθηκε για τη λειτουργία της Νοσηλευτικής Μονάδας απ’ το διοικητή.
Επίσης συνομίλησε με το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Ιδρύματος.

More Stories
Μοναδικές εικόνες στην Κόρινθο για την υποδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις (video-φωτο)
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι