Παραδόθηκε στους μαθητές της Δημοτικής Ενότητας Βοιών, η νέα πτέρυγα στο χώρο του Λυκείου Νεάπολης, για τη φιλοξενία του Γυμνασίου Νεάπολης.
Ο προυπολογισμός του έργου ήταν της τάξης του 1 εκατ. ευρώ.
Το έργο χρηματοδοτήθηκε, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος του ΕΣΠΑ.
Ήδη, έγινε και η μεταφορά του εξοπλισμού.
Το νέο σχολικό κτίριο, έχει συνολική δόμηση 1.274,20 τ.μ.
Ταυτόχρονα, ανακαινίστηκε και ο περιβάλλων χώρος, όπως και οι λοιποί υπαίθριοι και ημιυπαίθριοι χώροι.

More Stories
Συνάντηση με τον Διοικητή του ΟΠΕΚΑ Επαμεινώνδα Ατσαβέ στο Διοικητήριο Π.Ε. Λακωνίας
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Νέες εγκρίσεις έργων από την Περιφερειακή Επιτροπή Πελοποννήσου-Προσωρινός ανάδοχος για την αποκατάσταση των ΧΑΔΑ «Πλάτωμα» και «Σπαρτέας»