Την Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2021, καταγράφηκαν 111 κρούσματα, στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Η Μεσσηνία έδωσε 42, η Κορινθία 23 και η Αργολίδα 22.
Συνολικά, μέχρι και την Πέμπτη 23 του μήνα, υπήρχαν 106 νοσηλείες στα νοσοκομεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Απ’ αυτές οι έξι ήταν σε κρεβάτια των ΜΕΘ.
Πιο συγκεκριμένα, είχαμε 37 νοσηλείες στην Καλαμάτα, 25 στην Κόρινθο, 16 στην Τρίπολη, 15 στη Σπάρτη, 7 στο Ναύπλιο και 6 στο Άργος.
Τρεις ασθενείς νοσηλεύονται στη ΜΕΘ Κορίνθου και άλλοι τρεις στη ΜΕΘ Καλαμάτας.
Παρουσιάζεται μία αποκλιμάκωση στους αριθμούς των κρουσμάτων και των νοσηλειών

More Stories
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Δράση της παιδικής παχυσαρκίας στην Τρίπολη- «Υγιείς Συνήθειες ΣΗΜΕΡΑ, Υγιή παιδιά ΑΥΡΙΟ!»
Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη