Ένα υπερσύγχρονο μηχάνημα υπερήχου καρδιάς, παρέδωσε – ως δωρεά – ο δήμος Ναυπλιέων, στη νοσηλευτική μονάδα της πόλης.
Σύμφωνα με ανάρτηση του δημάρχου, Δημήτρη Κωστούρου, η δωρεά, έγινε (…) ως ελάχιστη ένδειξη του τεράστιου έργου και της προσφοράς του Νοσοκομείου στην τοπική μας κοινωνία (…).
Κατά τη διαδικασία της παράδοσης του μηχανήματος, ο δήμαρχος, εξέφρασε τις ευχαριστίες και τα συγχαρητήριά του, προς όλους τους εργαζόμενους της μονάδας, αλλά και στη διοίκηση αυτής.
Τόνισε, επίσης, ότι ο δήμος Ναυπλιέων, θα συνεχίσει να στηρίζει όλες τις δομές υγείας της περιοχής, στη μεγάλη προσπάθεια για την προστασία της δημόσιας υγείας.

More Stories
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα
Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης του οδικού δικτύου στην Π.Ε. Αργολίδας
Τραγωδία στην Επίδαυρο: Σκοτώθηκε 49χρονος μοτοσικλετιστής