Την τρίτη, αναμνηστική όπως αποκαλείται, δόση του εμβολίου κατά της covid-19 έκανε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, προσερχόμενος το πρωί σήμερα Δευτέρα 8 Νοεμβρίου στο Νοσοκομείο Καλαμάτας.
Με την αφορμή αυτή, ο περιφερειάρχης απηύθυνε, για πολλοστή φορά, έκκληση να σπεύσουν όλοι να εμβολιαστούν, καθώς η πανδημία σημειώνει έξαρση -όχι μόνο στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, αλλά και πανελλαδικά, οδηγώντας το εθνικό σύστημα υγείας στα όριά του.

More Stories
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Δράση της παιδικής παχυσαρκίας στην Τρίπολη- «Υγιείς Συνήθειες ΣΗΜΕΡΑ, Υγιή παιδιά ΑΥΡΙΟ!»
Έκλεβαν ψάρια στο Κρανίδι – Συνελήφθησαν τρία άτομα