Με κορονοιό ο δήμαρχος της Σπάρτης, Πέτρος Δούκας. Μάλιστα, ο ίδιος, εξέδωσε και σχετική ανακοίνωση. Το γραπτό του μήνυμα έχει ως εξής:
«Πριν το προγραμματισμένο ραντεβού μου για την τρίτη αναμνηστική δόση του εμβολίου, έκανα σήμερα προληπτικό rapid test, κατά το οποίο διαγνώστηκα θετικός στον Covid-19. Δεν έχω κανένα από τα συμπτώματα, αλλά φυσικά ήδη έθεσα τον εαυτό μου σε κατ΄οίκον καραντίνα, όπως προστάζουν οι οδηγίες του ΕΟΔΥ. Εύχομαι σε όλους όσους νοσούν, καλή ανάρρωση».

More Stories
Συνάντηση με τον Διοικητή του ΟΠΕΚΑ Επαμεινώνδα Ατσαβέ στο Διοικητήριο Π.Ε. Λακωνίας
Νέες εγκρίσεις έργων από την Περιφερειακή Επιτροπή Πελοποννήσου-Προσωρινός ανάδοχος για την αποκατάσταση των ΧΑΔΑ «Πλάτωμα» και «Σπαρτέας»
Επιμελητήριο Λακωνίας: Να μην κλείσει το υποκατάστημα Τράπεζας στη Νεάπολη