Ένα υπερσύγχρονο μηχάνημα υπερήχου καρδιάς, παρέδωσε – ως δωρεά – ο δήμος Ναυπλιέων, στη νοσηλευτική μονάδα της πόλης.
Σύμφωνα με ανάρτηση του δημάρχου, Δημήτρη Κωστούρου, η δωρεά, έγινε (…) ως ελάχιστη ένδειξη του τεράστιου έργου και της προσφοράς του Νοσοκομείου στην τοπική μας κοινωνία (…).
Κατά τη διαδικασία της παράδοσης του μηχανήματος, ο δήμαρχος, εξέφρασε τις ευχαριστίες και τα συγχαρητήριά του, προς όλους τους εργαζόμενους της μονάδας, αλλά και στη διοίκηση αυτής.
Τόνισε, επίσης, ότι ο δήμος Ναυπλιέων, θα συνεχίσει να στηρίζει όλες τις δομές υγείας της περιοχής, στη μεγάλη προσπάθεια για την προστασία της δημόσιας υγείας.

More Stories
Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης του οδικού δικτύου στην Π.Ε. Αργολίδας
Τραγωδία στην Επίδαυρο: Σκοτώθηκε 49χρονος μοτοσικλετιστής
Πυρκαγιά σε αγροτική έκταση στον Λάλουκα Αργολίδας – Άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής